Коучинг і гейміфікація у навчанні менеджерів ЗЕД: на ФФЕПО провели пізнавальну бізнес-гру для студентів

Факультет фінансово-економічної і професійної освіти > Новини факультету > Коучинг і гейміфікація у навчанні менеджерів ЗЕД: на ФФЕПО провели пізнавальну бізнес-гру для студентів

22 березня 2023 року гарант освітньої програми «Менеджмент ЗЕД», доцент Тетяна Кузнєцова організувала бізнес-гру для студентів факультету фінансово-економічної і професійної освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі. До заходу було запрошено сертифікованого коуча за міжнародними стандартами ICF, бізнес-тренера, автора трансформаційної бізнес-гри «UPGRADE» Юлію Фартушну.

За 11 років Юлія провела більше 800 тренінгів й навчила близько 7000 управлінців. У той же час вона є активною учасницею волонтерського руху «МИ РАЗОМ. Допомога коучів під час війни».

Перш за все, учасників заходу привітали ректор УГСП Віталій Коцур і проректор з навчально-методичної роботи Вячеслав Різник. Вони відмітили, що підтримують різноманітні ініціативи та новації у навчальному процесі, а також побажали успіхів й максимальних результатів розвитку студентам.

До заходу також долучилися декан факультету фінансово-економічної і професійної освіти Світлана Кучеренко і завідувач кафедри обліку, оподаткування та бізнес-управління Оксана Перчук.

У ході гри студенти створили самостійну, вмотивовану, залучену та зацікавлену в результаті команду – команду, яка легко адаптується до змін, бере на себе відповідальність за результати і залишається працювати незалежно від складнощів, які переживає бізнес.

За своєю місією гра сприяла удосконаленню та модернізації навичок управління і лідерства, познайомила з актуальними методами, підходами та інструментами для управління сучасними командами, з мінімальними витратами часу та зусиль, активно та із задоволенням.

Студенти вирішували безліч проблем/питань, серед котрих:

– як мотивувати команду в нових реаліях;

– де знаходити сили для того, щоб бути опорою для команди;

– як створити самостійну команду;

– як підвищити результативність команди в умовах емоційної нестабільності;

– як зберегти та розвивати рівень сервісу компанії;

– як підвищити рівень залученості в умовах непрогнозованого та швидкозмінного середовища;

– як створити гнучкі й адаптивні навички до змін команди.

У процесі гри учасники переміщалися ігровим полем, виконували поставлені завдання, отримували зворотний зв’язок від модератора та інших гравців, знаходили відповіді для реалізації своєї мети на гру тощо.

У результаті студенти якісно «прокачали» свої гнучкі навички, розкрилися у здібностях формулювати свої управлінські рішення та з радістю допомагати у вирішенні проблем колегам/партнерам.

Особливо усім запам’яталася цікава пропозиція у вирішенні проблеми з несамостійними підлеглими працівниками, що постійно шукають покрокових порад у свого керівника, яка надійшла від Олександра Дорчинця. Він запропонував повісити перед дверима керівника табличку «Прохання заходити з 3-ма варіантами вирішення проблем, з якими звертаєтеся».

Переможницею гри стала студентка групи МЗЕД-12 Діана Кузнецова. У подарунок вона отримала Сертифікат коучинг-розвитку.

Пресцентр ФФЕПО