«Формування бренду викладача і бренду ЗВО: особливості, ризики, взаємовплив»: підсумки семінару, організованого УГСП та ПНУ імені Василя Стефаника

Факультет фінансово-економічної і професійної освіти > Новини кафедри фінансів > «Формування бренду викладача і бренду ЗВО: особливості, ризики, взаємовплив»: підсумки семінару, організованого УГСП та ПНУ імені Василя Стефаника

У сучасному світі, де конкуренція між закладами вищої освіти надзвичайно висока, створення та підтримання власного бренду є однією з найважливіших стратегій успіху. Серед ключових фігур формування бренду стоять викладачі, які не лише передають знання, а й є обличчям та голосом закладу вищої освіти .

2 квітня 2024 року на платформі «Zoom», у рамках Зимової школи Інноваційного університету, відбувся міжуніверситетський, організований  Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника та Університетом Григорія Сковороди в Переяславі в особі кафедри фінансів факультету фінансово-економічної і професійної освіти, семінар з питань формування бренду викладача та закладу вищої освіти. У рамках зібрання, що отримало назву «Формування бренду викладача і бренду ЗВО: особливості, ризики, взаємовплив» учасники ділилися своїм досвідом, ідеями та стратегіями.

Повідомляється, що однією з ключових тем семінару була роль викладача у формуванні бренду закладу вищої освіти. Учасники акцентували увагу на тому, що викладачі є не тільки лідерами у своїх галузях, а й несуть відповідальність за те, як їхні дії впливають на репутацію та бренд університету. Поміж тим обговорювали стратегії викладання, наукової діяльності та залучення студентів до проєктів, що сприяють позиціонуванню закладу як інноваційного та лідерського.

Іншою важливою темою, яка виникла та обговорювалася безпосередньо у ході зібрання, став розгляд особливостей формування бренду викладача у аспекті його важливості як елемента успіху в науковій та освітній сферах. Принагідно наголошували на значенні особистого стилю, способів комунікації та взаємодії зі студентами та колегами.

У процесі обговорення, поза позитивним аспектами, проговорювали й ризики, пов’язані з формуванням бренду викладача та закладу вищої освіти. Йдеться про можливість поразки комунікаційної стратегії, конфліктів із студентами або колегами, а також імовірність втрати довіри громадськості у зв’язку з недоліками в роботі.

Разом з тим не оминули й питання відсутності в деяких університетах України системи сприяння успішному зростанню науковців і формування їх особистого бренду. У таких випадках заклад вищої освіти є користувачем досягнень особистості вченого без відповідних вкладень, що також є неприйнятною практикою, яка шкодить розвитку університетської науки.

Ближче до завершення семінару говорили про взаємовплив між брендом викладача та брендом закладу вищої освіти. Тут учасники ділилися прикладами успішних взаємодій та стратегій, які сприяли підвищенню репутації як викладачів, так і їхніх університетів.

Підсумовуючи, варто зауважити що міжуніверситетський семінар щодо формування бренду викладача і бренду закладу вищої освіти став важливою платформою для обміну ідеями, досвідом та стратегіями в означеній галузі. Учасники отримали можливість не лише поглибити свої знання, а й побачити ширший контекст важливості брендування у вищій освіті.

 

Пресцентр кафедри фінансів