Протягом 21-27 листопада 2022 року Громадською організацією «Інноваційний університет» було проведено підвищення кваліфікації «Бренд науковця у цифровому світі». До онлайн заходів долучилися понад 480 учасників зі всієї України.
Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри професійної освіти Ірина Доброскок і кандидат економічних наук, доцент кафедри обліку, оподаткування та бізнес-освіти Тетяна Кузнєцова були раді спілкуванню з науковцями, з якими вже неодноразово перетиналися (серед них – представники команди «Прогресильних») та з якими бачилися вперше.
За теплу дружню атмосферу, потужний заряд знань і нових компетентностей в напрямку популяризації власного бренду сковородинівці виражають щиру вдячність організаторам заходу: доктору педагогічних наук, провідному науковому співробітнику Державної установи «Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України» з Інституту цифровізації освіти НАПН України Анні Яцишин; кандидату історичних наук з Приватного вищого навчального закладу «Європейський університет» Івану Баликіву; доктору технічних наук, професору кафедри технологій захисту навколишнього середовища Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, старшому науковому співробітнику Державної установи «Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України» Теодозії Яцишин; завідувачу кафедри маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка», Дійсному члену Української асоціації маркетингу Сергію Касяну.
Метою програми було надання знань про те, як ефективно доносити цілі та результати дослідницьких проектів до потенційних інвесторів, влади і громадськості, просуваючи тим самим власний бренд. Для досягнення зазначеної мети було вміло та цікаво вирішено наступні завдання:
– розкрити ключові аспекти успішної кар’єри науковця в сучасному світі та актуалізувати тему власного бренду серед наукової спільноти;
– розкрити якості, необхідні для успішної презентації власних наукових досягнень широкому колу слухачів;
– ознайомити з різними формами спілкування, презентацією своєї дослідницької діяльності щодо цілей та контекстів;
– ознайомити з основними положеннями складання резюме та ефективного проходження онлайн співбесіди;
– обґрунтувати важливість розвитку власного іміджу вченого у цифровому суспільстві та ознайомити з інструментами відкритої науки як засобами для популяризації наукових здобутків;
– ознайомити з основами наукометрії та вебометрії, висвітлити особливості створення і підтримування в актуальному стані цифрових профілів вченого у міжнародних наукометричних базах;
– висвітлити основні правила комунікації у науковій сфері із використанням онлайн технологій та ознайомити з особливостями проходження інтерв’ю, участі у прес-конференції, успішного спілкування з громадськістю через мас-медіа;
– розглянути принципи академічної доброчесності та їх роль у формуванні іміджу вченого.
За тиждень занять було пройдено наступні теми: «Успішна кар’єра науковця» (Ірина Дегтярьова), «Ефективна комунікація» (Неля Лебідь), «Успішна презентація» (Дмитро Чумаченко), «Я – бренд» (Сергій Касян), «Як управляти емоціями, перестати хвилюватися та панікувати перед виступом» (Ірина Губеладзе), «Імідж вченого в цифровому суспільстві» (Тарас Котик), «Використання інструментів відкритої науки та наукометричних баз для популяризації власних наукових результатів» (Анна Яцишин), «Цифрові технології (YouTube, Telegram, Instagram) та соціальні мережі для популяризації наукових здобутків» (Олена Третяк).
У якості домашнього практичного завдання була підготовка власних презентацій учасників – «Пітч про себе перед інвестором», коли за 1 хвилину потрібно було представити свій проект і його головні завдання з очікуваними результатами.
Неймовірний досвід, вдосконалення існуючих та набуття нових навичок успішної комунікації й самопрезентації, а також величезна вдячність усім причетним тепер назавжди з нами, особливо в такий непростий час.
Пресцентр факультету фінансово-економічної і професійної освіти